Jag vet att jag inte kan ta dej tillbaka men och jag har inte kännt dej länge.
Dina ögon får mej att smälta, du dog och jag gråter för det. Du betyder jätte mycket för mej och för alla.
Att veta att du inte fanns nå mera på första advent det gjorde en plats tomt i mitt liv.
Sommaren i Stockholm var jätte kul när du var där du var så gosig och snäll.
Du är en av dom bästa hundarna som finns jag saknar dej.
Men det som gör mej mer ledsen är att det ör omöjligt att få dej tillbaks.
Du kasnke inte fínns här något mera men komihåg du kommer alltid finnas i mitt hjärta!


            
Många hjärtan till dej Stina <3

Kommentarer
Postat av: amandalund :)

jeg vet, men asså det dampar på min data så jag kan typ inte göra det ;bb

2008-12-02 @ 15:11:22
URL: http://ammeee.blogg.se/
Postat av: amandalund :)

jeg vet, men asså det dampar på min data så jag kan typ inte göra det ;bb

2008-12-02 @ 15:11:38
URL: http://ammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0