fredag & Luleå

Hej kom just hem från Luleå och har hunnit äta.

Som sakt jag och Emma var i Luleå och shoppade, eller kan jag säga så?
Jag köpte bara 2 T-shirts och ett par teckbyxor.
Emma shoppade vell mer än mej antar jag.

Kl 14.10 tog jag och Emma bussen till Luleå.
Ungefär en 30 minuter senare var vi framme.
Affärerna vi var på var Bik Bok, Stadium, (nån fritidsbutik) eller vi säger så här jag skriver dom jag kommer ihåg vad dom hette, så det blir ; Bik Bok, Stadium, Lindex, Gina Tricot, H & M mm.

Just nu ska jag vell inte göra så mycket får se vad som händer.
Kanske ringer nån mm.
Men tills vidare

Puss! ♥



Kommentarer
Postat av: Emmaa

Visst är du mån om att din text är svart så man ser inget?....

2008-12-05 @ 20:37:07
URL: http://emmarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0