fredag skola & luleå

Kom hem för ett tag sedan från Luleå.

Har köppt en jacka, godis också fick jag ett par skor, hehe.

Vid kl 14.00 åkte jag mamma pappa och Fiffi till Luleå.
Eller Fiffi åkte dit med oss fast hon var med mej och köpte cola osv.
Hade naturligtvis damp i bilen, fick typ atack haha.
När vi var i Luleå så gick jag och Fiffi till Matstället och köpte cola.
Sen gick jag till Klas Olsson, och Fiffi följde med en bit tills hon skulle möta en.

Ja det finns inte så mycket mera att skriva nu.
Elina ska iallafall sova hära har inte hänt på 2 veckor, så wiiie!
Vi ska vell se Idol eller något, som förra året.

Jo en sak när jag var på Coop i Luleå så gick jag runt på mejeri avdelningen med mamma så plötsligt såg jag sånna här "choklad fingrar", hahaha minns du Elina?
Så himla bäst sommaren var i din stuga mm hehe.

Men nu ska jag vidare skriver mera sen, jag mamma och Elina ska baka lite så..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0