klinten! :)

Kom just hem från Klinten.

Elina sov över hos mej igår men vid 10.00 skulle jag åka..
Så det vart inte så lång tid med Elina, sorry gumman (om du läser det här).
Så jag Emma mamma och pappa åkte iväg till Klinten.
Sen var vi framme kanske 45 minuter senare.
Tog ett tag att vänja sig vid ny utrustning. Eller jag har ju bara nya skidor och skor då men.
As snöigt i backarna, fick ont i fötterna också, eller snarare i benen.
Var så himla mycket puder snö, i love it! 
 
Sen vid 15.40 åkte vi hem, men för att vi hade vart ute en hel dag köpte vi glass coca cola och chips.
Thanks, hehe.
Och jag köpte skumm tomtar, hihi.

Nu ska jag kanske börja göra pepperkakor men det kaaaanske blir av.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0