kväll

Felicia aka Fiffi drog för ett tag sen, hehe.

Ja som sakt Felicia aka Fiffi åkte hem för ca 10 minuter sedan.
Idag har vi vart med Vikkan och spelat Wii ätit pepparkakor mm, hihi smalt I know.
Nu har jag inte så mycket att skriva.

Nu blir det plugg, plugg, plugg och plugg.
Vet att jag och Felicia aka Fiffi redan gjort det menmen.
Jag vill inte ha ett till G, jag blir så less på mina "betyg".
Också fick jag G på So provet som jag tyckte att jag gjorde så bra på 30,5/57.
Jag blir ibland besviken på mej, jag pluggar och pluggar och pluggar men det går bara sämre.
Ajja ska försöka bättra mej och inte se ner på mej själv..

Nu blir det plugg, plugg och plugg.

Puss alla!

P.s en vecka kvar till jul hehe :) d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0