lördag + freda kväll

Tjo kom just hem från stan.

Vart med söt Elina igår, sötnos jag älskar dej! <3
Så här såg min fredag ut;

Kom till Elina efter ett tag skulle först inte sova där men sen gjorde jag det.
Vid 22.00 något så åkte vi till Kiosk piraten och köpte godis, hehe.
Sen efter ett tag så åkte vi hem till henne.
Sen bestämnde vi att jag skulle sova hos henne.
Så jag sov dära, jag och Elina somnade ganska tidigt, hihi.

lördag;

Vaknade vid 09.00. Fast jag och Elina orkade inte gå upp.
Utan vi satte oss vid Fridas dator och snackade till typ 11.00.
Sen gick vi upp och åt frukost och fixade oss och snackade ännu mera haha.
Sen kom Sandras mamma och hämtade oss.
För vi skulle köpa presenter åt Felicia på stan.
Grattis tonårigen! :)<3
Sen beställde vi hem mackor, och Sandra och Elina åkte hem till Sandra.
Och jag är hemma nu så nu ska jag duscha och sminka mej och äta min macka.
Fler bilder kommer imorgon! :)

Puss sötisar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0