måndag

Förlåt förlåt!

Har inte kunnar skriva för än nu..
Men så här har min dag sett ut hitils;

Skola: har vi första haft matte, sen hade vi engelska film School of rock(?) eller vad den heter.
Sen var det tyska film igen men Andra sidan häcken, hehe.
Sen hade vi hål i 1h och 45 min, och efter det idrott Spök boll eller hur jag ska säga.

Efter skolan; var jag med Elina, vi tog bussen hem till mej.
Hemma hos mej har vi ätit pepparkakor och spelat wii, det är onormalt hehe.
Senare åkte vi med bussen in till stan eller Elina hoppade av vid henne.
Så åkte jag till tandläkaren fast det vart lite tid över så jag kikade lite på ju klappar.
Så nu sitter jag här ska snacka lite med folk.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0