måndag

God morgon alla söta! :) Själv vaknade man nyss, hehe..

Måste börja gå och lägga mej tidigare så att jag kan vakna i alla fall.
Idag ska jag vara med My, men hon kommer vell vid 15.00-16.00?
Idag är det inga träningar skönt, 2 dagar kvar till jul afton bara jag som längtar?

Själv tänker jag så här ;
2009 =
*  Alperna
* Galtis
* Grekland
* Nytt år
* Sommarlov
* Och massa mer.

Vad tycker ni om min nya header?
Ja så som jag tyckte var att jag ville ha nått fräg gladare och lite enklare.
Men lämna en kommentar så kan jag kolla vad jag kan fixa :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Juliiia

din header vart superfin , matilda! ;b

2008-12-22 @ 11:51:57
URL: http://jjuliag.blogg.se/
Postat av: elina

super dupen fin gumman!

en liten text där uppe skulle inte skada!

puss älsklings gumman!

/ elina & SNADRA ;> (L)

2008-12-22 @ 18:36:46
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0