onsdag

Har vaknat nyss.

God morgon alla läsare eller inga läsare för allla kommer läsa det här sendare och + att dom inteär sjuka.
Jaha idag fick man ju stanna hemma igen för att jag hade feber igår, och har det möjligen nu också.

Jag vaknade kl 07.00 och fixade lite juice med Emma.
Sen efter att alla hade gått så fixade jag lite frukost. Sen kanske 10 min efter det så somnade jag i 3 timmar eller det kanske var 4 timmar jag vet inte.

Asså jag har lust att åka till stan och köpa godis jag är så j*kla godis sugen.
Men det kan jag inte för att jag har feber och ont i halsen menmen.

Just nu ska jag läsa lite historia och kolla svenskan + glosor men jag vet ju inte ifall jag ska på skolan imorn.
Får vell hoppas på det för annars kommer jag ju vara sjuk hela veckan och det är ju "jätte" kul.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0