Pepparkakor och mys kväll

Sitter just nu och ser den sämsta filmen någonsin.

Ja som ni har läst så ser jag på en kung fu film som suger.
Stuntsen ser jätte overkliga man såg när en man flög ner från ett tak fast det var meningen att det skulle se verkligt ut men man såg att det var en docka, haha.
Ifall ni läser det här nu så slå över till 2:an på tvn då ser ni vilken kass film jag ser på.
Ajja men nu är det så här:
Emma : Pagla.
Mamma och pappa : film
Matilda : sitter och ser en kass film.
Fast det bästa är att jag har tagit upp 3 kuddar till så nu har jag 7 stora kuddar i min säng.
Hehe.

Pepparkakor

Jag mamma och papa bakade pepparkakor nydligen eller det var ju ett tag sen menmen.
Vi gjorde ganska många, men vi sparar tills imorgon så att vi också kan baka då.
Vi gjorde 3 stoora hjärtan (pepparkaks). På 2 st skrev jag eller på ena "God" och på andra "Jul".
Hihi smart jag är, sen ska vi hänga upp dom berdvid varandra.

Har lite bilder från pepparkakorna fast inte på "God Jul" hjärtana.


Också har det ju vart lucia på skolan Amanda Kero var lucia på sandens iallafall :)
Har nån få bild som ni kan kolla på.

  

Jag köpte en ny jacka igår den ser ut så här;
 

Vad tycker ni? :)

Nu ska jag se min kassa film.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jackan var jätte fin ! :) och den passa bra på dig (y) <3

2008-12-14 @ 20:09:50
URL: http://feliciamcmurry.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0