planer för helgen

Tjoo

Jag är fortfarande glad osv. För ifall jag inte fick ett glad anfall varför skulle jag då vika in tvätten?
Jo det känns ju lite konstigt att jag vek in tvätten för vissa veckor orkar jag inte ens göra den.
Ska kanske börja göra det här på söndagar för det är då jag ska vika in den igentligen.
Men nog nu om nu hehe.

I helgen har jag ingen idé vad jag ska göra. Men jag får vell se vad jag ska göra imorn för Elina brukar alltid ta upp planer för helgen på slöjden.
Nu i helgen ska jag testa  att inte äta godis utan gurka och grönsaker, hihi (vi får se hur det går hehe).
Nästa helg är det ju självklart vad jag ska göra tror jag ifall det blir så får se med det.

Just nu ska jag sova.

Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0