skola & klinten

Tjosan, kom just hem från Klinten.

Idag var det skola men det vet ju alla då men.
Minns inte alla lektioner eller jo vi hade bild julkort jag gjorde ett till Elina och ett till Sandra.
Sen efter hade vi svenska jag gjorde ett prov, och vet ni det gick ganska bra. Jag tog Emmas och mammas tips, jag såg på provet som en stencil och jag jobbade faktiskt bättre.
Sen var det tyska, jag har bytt grupp till första för att delvis att Hanna och Frida gär där och jag vill också vara med Elina och Sandra.
Sen fort jag hem vid 15.36.

När jag kom hem så satte jag mej och såg  på tv, eller jag låg typ och halv sov.
Har börjat sova på dagen och plugga på natten, börjar nästan känna mej som en vampyr haha.
Lite senare kom pappa hem för att jag Emma och Linnea skulle till Klinten.

Fast när vi var framme i Klinten så var det stängt det hade vart över 20 minus.
Så Emma och pappa åkte fast dom var ju tvugna att gå.
Jag kände mej lite krasslig så jag stannade i bilden med Linnea.

Nu är jag hemma och vet inte ifall jag ska ner till mamma och baka pepparkakor eller ifall jag ska på mitt rum och göra matte läxan?...

Det blir matte.

Puss chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0