torsdag

God morgon.

Somsakt det är morgon igen..
Åh jag hatar att vara sjuk för idag är ingen social med mej.
Också har jag slut gratis sms, så himmla trååkigt!
Asså jag dör typ av ensammenhet, haha.

Men imorgon är det skola iallafall.
Men jag vet inte riktigt ifall jag ska bort nå imorgon eftersom att vi kanske inte kunde sova hos Fiffi igen, för att hon är sjuk.


Asså varje morgon jag vaknar upp och jag är sjuk så kollar jag hur jag ser ut i spegeln och då ser jag hur skabb jag ser ut ibland brukar jag till och med skratta åt mej själv, jag vet jag är lite störd.

Nu ska jag sova nån timma, för jag ska vara frisk imorgon.

Puss!

Kommentarer
Postat av: lantz

jag är social (y)

2008-12-04 @ 11:58:10
URL: http://saralantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0