alperna

Ni kanske läser min syrras blogg? emmarova.blogg.se. Så ni vet nog redan om att vi ska till alperna.
Ja men först var det ju så att dom hade gått i konkurs (flyg bolaget) så det var ganska tragiskt. Men nu har vi fått reda på att vi har fått tillbaka pengarna som dom kanske aldrig skulle få tag i. Ifall inte mamma hade frågat om pengarna så kanske vi skulle få betala en ny resa..
Ja men nog om resan.
Jag vet inte riktigt om det kommer gå riktigt bra för mej att åka jag är höjd rädd men jag tror att min klättring i sommras kan bota all min höjdskräck. Alperna med Lisa, Hannes, Mia, Mats, Mamma, Pappa och Emma. Hihi bästa vintern.
Hoppas att det går bra för mej med min nya skid utrustning fast det är bra skidor men men.
Nu orkar jag inte skriva nått mera om alperna, ha en trevlig vinter alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0