bio!

Är  på väg att fixa mig innan bion börjar, asså jag tycker att det är dåligt att man måste vara 45 min innan.
Skolan var "bäst" idag.

*Asså ni kommenrerar och kommenterar, asså ni kan ju inte tvinga mej att skriva som nån annan.
Det här är min blogg och inte eran, ni är för gamla för att veta riktigt hur en blogg fungerar.
Asså skaffa en egen och klaga inte på alla andras!
En dag kommer jag att sluta blogga ifall ni ska klaga hela tiden!
Ni vet ju inte hur det går för mej utanför huset och bloggen. Jag blir bara så ledsen när ni alltid ska rätta mina fel och försöka att tvinga mej att skriva så som ni hade gjort!

öndödigt inlägg vet, fan bussen går på 15 min hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0