elinabokvist! <3

Elina Bokvist du betyder mest för mej du är som solen som förstör allt det svarta i livet.
Du är den som får läpparna att le.
Du är lika söt som godis, du är den jag aldrig vill mista!
Tro det eller ej, jag älskar verkligen dej!
Alla våra film kvällar och skratten, tror jag knappast är fejk du är en äkta vän.
Jag vet att jag inte är den bästa för dej men du ska veta att du är den för mej och jag vill aldrig att våran vänskap ska ta slut.

|--------------------------------------------------------------------------------------|
2005/2006                                                                                      2105/2106
                                                     VÄNSKAP I 100 ÅR?

- always and forever? <33

Kommentarer
Postat av: elina

aaw, gullrumpa vad gullig du är mitt sockerhjärta! ;-* jag älskardig (: <33

2008-11-20 @ 21:29:34
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0