hemma

Har just kommit hem fårn bion och städat lite. Den var bra men 1:an är bättre.
Kl 15.35 gick bussen. Senare vid Gruvberget så hoppade Fiffi, Vickan och  Elina A på.
Sen efter ett tag var vi framme hos Elina och en lite stund Sandra.
Vi åt på Frasses först sen gick vi och hämtade ut våra biljetter.

Så nu är jag hemma igen och ska åka snart till Elina, ska ju sova där. Vi kanske ska till Fiffi eller nån.
Imorgon är det ju Kalix, skriver mera senare!

Hejdå!

* Jag menar det jag skrev i förra inlägget, ni kanske borde fråga mer utanför bloggen istället för att klaga på bloggen.
Ni är ju sånna som jag vill ha för att ni ska stötta mej fram inte rätta mina fel som en lärare.
Skrivarna får ta min stavning som dom vill, det är meningen att jag ska ha blogg för att skriva om vad som händer och inte skriva en massa annat som inte ens liknar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0