Rallar cupen 08 fredag - söndag

Hej nu sitter jag hära i emmas gammla rum och skriver jag kommer inte på nått riktigt bra att skriva så det får bli så här !
kl 08.40 vaknade jag på fredags morgonen det gick inte så bra att kliva upp så mamma fick säga åt mej några gånger. När jag äntligen gick upp så hade mamma gjort frukost till mej och emma som tur var. Jag kollade mina grejjer och sen for vi mot Elina vid 10.30. En kvart senare var vi vid dagoberts jag och Elina skulle köpa lite grejjer. När vi kom fram till tåg stationen så var den vid 10.55 så vi vart inte sena. När vi fick våra biljetter så var dom blandade inte som förra året så jag fick sitta bredvid My fast det gjortde inte nått det heller. När vi var framme i kiruna så åkte vi till Hjalmar Lundbom skolan för att packa upp och spela match. På matchen så gick det vell ganska bra tyckte jag iallafall vi hade ett bra försvar och bra skott på mål men vi vann inte mot kiruna f. 94.

Lördag
kl 07.00 vaknade vi och började byta om till match kläder och äta frukost. När vi var på bolags skolan där vi skulle spela matchen började vi att värma upp ungefär en kvart tjugo minuter senare var vi vid planen och började värma upp på planen istället för omklädnings rummet. När vi började spela matchen så vart det ganska bra. Alla kämpade bra på planen det vart ganska bra resultat 20 - 2 till oss! Senare Efter att vi hade spelat matchen så gick vi tillbaka till Hjalmar Lundbom och åt lunch sen några timmar senare så hade vi match. På matchen spelade vi mot RIK (göteborg) dom var ganska bra men jag tycke att vi hade bra försvar och anfall. Jag fick spela linje det vart inte jag så glad över men men bättre änn kant. Mot RIk så vart det 13 - 4 till dom så...

Söndag
kl 08.00 så vaknade vi på morgonen och packade lite fast jag packade allt mitt. Skulle inte spela den här matchen så ja. På matchen mot RIK så stukade Felicia foten och fick gå på kryckor. Mor ALTA eller vad dom nu hette så vann vi med 7 - 5 och kom därmed 3 i Rallar cupen 08. Nästa år sattsar vi på första platsen. Jag tyckte att alla ute på planen var as bra och att dom ska vara glada över att dom gjorde en sån bra match. Efter matchen så packade vi klart och åt lunch. När alla hade packat klart och ätit så skulle vi vänta på bussen som tog oss mot tåget. Jag tror inte att nån ville åka hem. På tåget satt jag bredvid Johanna och Emelie. Jag vet inte hur jag ska skriva nu jag saknar Rallar redan och ser fram emot nästa år. Ha det bäst hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0