,

Jag har tänkt mycket idag.
Jag vill göra hål i naveln köpa en ny data få en ny telefon göra 2 hål till i öronen köpa nya spel en system kamera osvosv typ 100 sidor.
Jag vill ha så mycket!
Men jag ska dela upp det.

I födelse dags present vill jag ha;
Hål i naveln
2 Nya hål i öronen
Gitarr Hero World Tour

Jul klapp;
System kamera
Och pengar

Sen ska jag sälja mitt piano och köpa;
En ny dator

Sen har The Phone House skickat mej en ny
Mobil

Så allt kommer att lösa sig.
Ifall jag gör hål i naveln och i öronen ska jag köpa ett par fräcka smycken också t.ex:












Som ni kanske ser så är det mesta blått.
Det är för att jag älskar blått :-)

Lite tips till er som är sugna på nya smycken m.m så har jag 2 sidor.

http://www.chique.se/
Där hittade jag alla ur gulliga örgängen.
Passa på dom har också REA på vissa saker.
Dom säljer Fris & Co saker där också, men det är inte bara smycken dom säljer.
Utan kläder och väskor m.m också. Så passa på!

http://shop.tribe.se/index.asp?bid=7
Där hittade jag alla coola och söta navel smycken.
Jätte bra sida och billigt! Det finns även riktigt guld där.
Fast det är lite dyrt men det finns även titan plast osv, så kolla! :-)

Nu ska jag fixa med mitt rum.
Idag ska jag också på Boten kl 13.00 med pappa.

Såå..

Hejsii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0