Gina Tricot

På måndag ifall jag har fattat det rätt eller fel så ska jag kanske till luleå.
Det är jätte bra för jag vill ha mer kläder!
Så då ska jag också till Bik Bok och köpa nya jeans leggings.
Likadan modell som jag köpte förra gången, jag är typ kär i dom.
Fast dom på Gina är så hårda precis som jeans, så dom är jag inte lika förtjust i som dom från Bik Bok.

I alla fall så har jag duschat och klätt på mej.
Så nu ska jag bara ta undan allt från mitt rum.
Jag tycker själv att jag ser ut som en skyllt docka från Gina Tricot.


Ni kanske fattar?
Till er som inte fattar så hör på detta
Outfitt;
Kofta - Gina Tricot
Linne - Gina Trícot
Jeans leggings - Gina Tricot

Fattar ni nu?
Hehe.

Men nu ska jag fixa mitt rum så kanske jag hör av mej sen innan jag åker.
Hoppas bara att det är varmt ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0