GRILLAGRILLAGRILLA!

Tjo Tjo!

Kom hem för typ 40 minuter sedan.
Okej, nu ska jag berätta från början.

Först åkte vi till Lina och åt där jag och sandra kom super tidigt eller inte så himla men typ kl 16.30 kom vi.
Vid kanske 18.00 någon gång åt vi mat.
Sen for vi till skolan stanna där ett tag sen for vi tillbaks och fikade.
Sen åkte vi ut och grillade.
Efter ett tag tröttnade alla så då for vi till TG skolan och typ lekte i lekparken haha!
Och sen så märkte vi att Mia och en massa folk var och grillade vid kyrkan så då satt vi där i typ en timma.
Eller jag sandra och elina för lisa och lina åkte hem någon gång vid halv elva.

Sen nu har jag kommit hem, fixat lite mys saker till mamma och mej.
Och nu ska vi se Navy CSI, skit bra!

Bilder;




FJORTISLILLALINA :D








Nu ska jag kila, ska strax gå och lägga mej -.-

ByeBye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0