hjälp?!

Nu måste ni hjälpa mej..
Jag vet att jag gör en vanlig sak och jag härmar dom flesta.
Men hjälp mej!
Jag behöver verkligen en typisk sommar klänning.
KOMMENTERA!


Jag har också kollat på lite annat.



vilket ska jag köpa?
Jag ska i alla fall köpa Rouget men vilket puder?
Också ska jag köpa Ögonskuggan.
Men vad tycker ni? Kommentera så vet jag ;-)

Kvällen ska jag tillbringa framför tv:n.
Och då blir det ju klart

Det är as bra tycker jag.
Men ibland kan det vara så dåligt att man bara vill gå där ifrån.
Imorgon ska jag till Kalix och träffa Hugo, ska bli skojj!

Men jag uppdaterar senare.

Ha en trevlig fredag kväll! :-)

Kommentarer
Postat av: ElinaA : )

Jag tycker att 2;an var sötast : ) <3

2009-04-18 @ 12:20:02
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0