Home

Så nu är jag hemma, efter ett jobbigt tränings pass.
också..

men träningen är okej.
jag älskar att röra på mej, men reta bara inte upp mej när jag springer.
då kan jag bli arg, haha!

Nu har jag som tråkigast så jag har tagit lite bilder.

Kvälls bilder;


hemma igen, med träning kläder på
ser jätte sliten ut, dock för att jag är jätte trött.


jag vet inte vad jag har för fel.
men jag tycker inte att denna bok är så jätte intressant eftersom att jag gillar typ fantasi böcker som mäst.
har någon nått tips till mej hur man får en dålig början till en bra?
för jag har läst kanske åtta sidor, och jag tröttnade.


nu kanske ni förstår varför jag måste plocka undan.
fast det ska jag göra imorgon när jag inte ska göra någonting.


mormors mössa, hehe!
asså jag sydde rakt över texten, såå...
sprättaren her I come!
ska fixa med den senare, nallen ser dock säär ut.


min sötnos är alltid tjock och tror att hon alltid ska få en bit av mitt äpple.
hon är lite säär och tigger lite för mycket.
men hon är så söt min lilla gumma! :)
och jag älskar henne ändå!

Nu har jag inte någon mer bild att visa er.
Men jag lägger in mer imorgon.

Så nu ska jag duscha och göra mej iordning för kvällen.
jag är as trött!

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

läs lite mer vettja, jag tyckte också den var tråkig först men sen fastnade jag i den. Och som det står på baksidan av boken är den defenitivt beroendeframkallande. Boken är amaziing!

2009-04-03 @ 20:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0