I want candy!

Jag är så himla godis sugen!
Tur att emma ska ha nationelle imorgon och hon ska och sola.
Så hon ska köpa hem lite marabo till mej, tur att jag har henne! :)

Nu ska jag göra min egna lilla grejj ;-)

Dagens vill ha:




MMH! :)
kanske kan tvinga mamma ändå! :D

Dagens ska kunna:
Ska kunna 30 frågor i NO:n.
Jag tror att det kommer gå bar med provet.
Vissa frågor var ganska intressanta som jag inte visste, så det felsta ligger längst fram i hjärnan.

Nu ropar mamma hon har just klivit ur sin säng efter en powet nap och ska hjälpa och förhöra.

Till Sandra
PLUGGAPLUGGAPLUGGAPLUGGA!!!



- jag saknar dej så jävla mycket, du var den som gjorde mej glad ingen annan än du har betydit så här mycket..
I miss you... </3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska :) <3

2009-04-23 @ 18:58:37
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0