It's to short! :(

Idag har jag klippt mej och jag sörjer fortfarande.
Bara B&J fick mej på bättre tankar.
Idag har jag ju klippt mej, och det tog över 3 timmar för mej och fiffi.
Men ni skulle ha sett mej jag kunde ju inte ens styra cykeln, så fiffi skjutsade mej typ hela vägen.
Också var det tack vare mina dumma jeans leggings!

Så vi kom till stan så for vi till Åsa & Marie.
Efter det gick vi på Dago Berts och åt.
Sen for vi till Kiosk Piraten och när jag skulle dit så skulle jag gena för att vara före fiffo för hon hade också cykeln.
Så jag tänkte bara ja men det är ju is också började jag springa på snön.
Och POFF! så var jag nere i snön så nu är jag skitig också..
Sen cyklade vi hem, fast jag följde mej fiffi hem till henne där Lollo och Amanda var.
Så jag var där ett tag med dom sen nu for alla hem vid halv fem.

Och nu ska jag strax äta sen får jag se vad som händer ikväll.

Dagens Bilder;

Påväg till stan


Sen på Åsa och Marie fanns det en rolig tidning, Bamse ;)

Mmh, dago berts hehe ;-)

Fiffi på Daggan ;) och mina byxor efter att jag hade sjunkt ner i snö högen :(



Ben and Jerrys :)<3

Fiffi tjockade sig på hemvägen ;-b

Sen köpte jag ett Viva La Diva nagelack.
Jag älskar ju blått, så varför inte? Och jag har ju jätte ofta blåa kläder nu för tiden.

Jag vart inte alls nöjd mej klippningen, men man måste ju klippa sig.

Nu ska jag äta, hejdå!

Kommentarer
Postat av: E

jag gillar också ettan och tvåan bäst!



jo, om du har lust att följa?

okejs ;)

2009-04-17 @ 17:38:16
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0