jag saknar dej..

hejhej alla läsare!

Imorgon ska jag vara hemma.
Känner mej inte riktigt 100 eller på topp ifall man säger så.
Familjen fick just en av mina hemma gjorda smoothiesar.
Och Emma ska få upp mej tidigt imorgon för att jag ska göra en åt henne innan skolan.
nej tack!
I kväll ska jag bara chilla jag fryser häcken av mej så jag ska proppa med kläder och täcken i min säng så kanske jag inte fryser.
Också ska jag ha mammas puff skor, älskar dom!

jag vågar inte gissa men jag tror att jag har feber! :o
Måste i alla fall vara frisk till på torsdag, så jag kommer sova hela dagen imorgon.
Jag vet att jag inte har lagt upp några bilder.
Men jag orkar inte eftersom att jag åkte hem tidigt idag.

Nu ska jag gå och lägga mej och läsa min bok "Linas kvällsbok" läst den ett få tal gånger hehe.

- jag saknar dej jätte mycket!
Både du och jag vet att det inte var bäst så här, jag saknar dej men du kommer knappt ihåg mej..
Jag önskar att allt var som förut, du och jag. Men det var då och tiden är förbi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0