Kärlek till dej!

Alltså kärlek till dej tröjan!
hittade en tröja tidigare idag, och jag fastnade för den pä en gång!
jag är typ serriöst kär i den.
och den är inte så märkvärdig.
men jag köpte den i alla fall, 400 kr inte så farligt mamma betalade den ju (a)

jag och mamma köpte 1,5 kg godis idag, det var ju extra pris på coop så..


såhär såg jag också ut idag.
bara att jag stoppade upp håret när jag kom hem.
andvände mitt armband också idag.

Vit kofta - ?
Linnetunika - Gina Tricot
Vitt linne - H&M
Leggings - Lindex
Armband - H&M

så har jag sett ut.


jag älskar den verkligen den är så mjuk och så gosig.
men efter en tvätt kommer den att inte vara lite mjuk och gosig.
så jag får vell njuta av den nu medans jag kan, hehe (a)

sen hade jag vell ingetmera att skriva.
bara att jag ska strax gå och sova.
jag känner mej faktiskt inte så jätte pigg om jag ska säga det så.

ja ni läsare, jag kommer inte att kunna blogga på en vecka imorgon eftersom att jag åker imorgon.
och från stugan åker jag direkt till Vassi.

men ni får ha ett trevligt påsk lov.
min statestik kommer att sjunka till botten.
men hoppas att ni läser min blogg nästa torsdag.
för då har jag en massa bilder att visa från fjällen.

och vi ska ju dit med Lisa Mats Hannes och Mia också.
det är verkligen jätte kul.

men nu ska jag sova.
jag skriver kanske imorgon på morgonen.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där vita koftan är min :p tror jag x) hahah

2009-04-08 @ 20:42:26
URL: http://elinabokvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG VEEEET XD

2009-04-08 @ 21:28:00
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/
Postat av: fM

älskar den tröjjan, den var riktigt fin jue! :)

2009-04-09 @ 13:22:42
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0