lite mer.

Hejhej.

emma vill att jag följer och solar.
frågan är bara ifall jag vill och orkar.
inga träningar i veckan.
så när mamma och pappa kommer hem kommer jag att få lite galjar och en natt lampa.
dom har vart på Ikea så jag var bara tvungen att be dom köpa lite.
och sen ska jag ta en låång promenad med tjilla.
ska kanske gå till skolan och sen kanske jag går upp till storvägen och fortsätter till stan.
jag vet inte riktigt nu men jag får vell se.

nu har jag också lagt in lite bilder på datan









bilder från igår, vet inte om jag har laddat upp dom tidigare menmen.

nu ska jag och emma äta lite.
sen ska vi lira lite fooooootttbbbaaallll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0