Oh, yeah! ;-)



Inget kan slå lite Rocky Road glass och världens skönaste låt Sweet home alabama! :-)
Finns ju två versioner av den och jag tycker att båda är lika bra.

Idag for jag och mamma och köpte jäst men vi bestämde båda att vi skulle göra dom imorgon.
Jag ska inte på skolan igen, för jag är ju inte frisk än.. suck-.-

Så imorgon ska jag bara mysa på.
Ska kanske också tvinga ivåg mamma till Dollar Store.
Behöver lite nya grejer.
Igentliugen ifall man tänker efter så har Dollar Store ganska bra saker.
Jag menar, till hög tider. Vem behöver dyrt krims krams när man kan få det billigaste från dollar store?
Asså man använder ju ändå bara sakerna nån vecka per år!

Imorgon ska jag också bara mysa på.
Ska plugga lite tyska också, jag har prov nästa vecka.
Och det är muntligt! Ops!!

Men nu ska jag se lite film och idag blir det.

Min dvd fjärris var borta så jag kunde inte se den.
Men nu ska jag kolla lite sen vid tio eller halv elva ska jag ta fram min glass igen.

Sweet dreams! <3

- I miss you so bad!... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0