shopping! :D

Jag älskar verkligen att shoppa!
Idag vart det inte så mycket men lite vart det ju i alla fall.
* En svart bh
* En vit bh
* T-shirt
* Brons Puder
* Ögon skugga
Det vart det ända.

Bilder har ja på min kamera som inte så något batteri..
Så bilderna lägger jag in när den är laddad.
Finns kanske inte så mycket.

Så idag var det skola,, efter idrotten så tog vi Lule bussen.
Så vi åt för det första (haha!), sen gick vi runt och kollade lite.
Efter ett tag blir man ju less så då gick vi och köpte Milkshake osv.
Sen kl sex stängde allt så då tog vi bussen in till stan och gick på Sun Tan och solade.
Jag vart ganska brun, har aldrig solat tidigare och ja..

Nu ska jag typ ta en kall dusch och sen ska jag väl plugga och se Bombay dreams.

Sweet dreams! ;-*

Kommentarer
Postat av: frida

haha men det är inte heller alltid helt fel :)

2009-04-20 @ 22:24:21
URL: http://fridalinneabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0