solasolasola

Jag vill sola solarium!
Jag är blek som ett spöka och jag skulle behöva lite färg..
Vet inte om jag ska med Sandra på måndag men jag får vell hoppas.

Idag var jag på utvecklings samtal.
Gick super bra hade inga problem med någonting.
Och när jag var där hade jag ju redan uppnått mina mål för terminen.
Sen for vi på coop och handlade, jag fick lepppsyl eftersom att min förkylning har gjort så att läpparna är helt spruckna behövde jag det verkligen.
Katharina tyckte att jag skulle vara hemma i 2 dagar till.
Jag tror faktiskt att det nästan blir så för jag känner mej inte bättre.

Pappa var jätte snäll och köpte mycket frukt åt mej.
Ifall det ska bli lika bra väder som som säger att det ska bli imorgon ska jag tvätta bilen.edjsss
men nu kan jag inte skriva något mera 

hejjjjss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0