soooooola (H)

Jag och Emma var bara tvungna att gå ut i den varma solen.
Det är över 22 + grader! :o
Så mycket var det ju inte ens mitt i sommaren!

Dagens bilder

Tjilla njöt också av den varma solen, fast hon vart sur när jag och emma gick upp på taket för där kunde inte hon sitta hehehee.

Emma stekte med "svart på en kvart" jag får vell se ifall hon blev något brun när hon kommer in igen.
 
Så här långt hår vill jag ha! Hade kanske haft det ifall jag inte klippte det as kort!
Åh fan vad dum jag är! Älskar att fläta mitt hår men jag har det sällan.....

Idag ska jag på utveckligns samtal, jag har ganska bra grejjer.
Jag menar jag brukar inte skrika och vara störig på lektionen, det ändå dom klagar på mej är på mina prov att jag kan bättre och blabla jag ska sattsa och testa och ännu mera blablabla...

Men nu ska jag fortsätta med dej jag gör d.v.s städa och fixa.
Har fortfarnade ont i halsen jag vet inte om jag ska till skolan imorgon.
Ska också plugga till biologi provet, det är på fredag så plpuggapluggaplpugga!
Det ska jag göra nu, så skriver jag senare när jag är klar.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emmaar

haha fan va cp vi är x) jag blev bruuun! xb

2009-04-22 @ 13:19:41
URL: http://emmarova.blogg.se/
Postat av: cissi säär

vart köper man sån dära svart på en kvart? Är det kräm eller vad?

2009-04-23 @ 16:23:07
URL: http://cecilliaaonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0