THIS IS ME..


take it or leave it!

Så stod dej ju på min tröja igår.
Och nu idag fick jag en hjärn smäll, jag kom på en idé...

Jag gjorde alltså en header.
Och jag undrade hur ni tycker och tänker om den.
Och jag uppskattar ifall ni bara kastar in en kommentar innan ni går.
Men ifall jag inte får några kommentarer så får den gamla vara kvar.
Så hur ska ni ha det? ;-)

Emma kom hem för ett tag sedan.
Hon ville att jag skulle åka och sola med henne och sen märkte vi båda att vi var förkylda så ingen orkade.
Men istället så ska vi kanske baka kladd kaka.
Mummms! Hoppas bara att vi har grädde....

Boten gick vell okej det var inte så farligt och nu på fredag får jag mina sulor.
Ska bli skönt.
Jag är less på att vara halvt kobent och jag stör mej också på det för det synns alltid så tydligt.
I sexan kom jag ju på det och vägrade ta på mej ett enda par jeans igen.
Men till slut kom jag på att jag har levt med det i 12 år så what ever..
Också har jag ju knä skada tack vare mina bajs fötter.
Jag fick också en kommentar att jag hade fina fötter, då höll jag serriöst på att spricka.
Jag har aldrig hört det och jag vart jätte paff för att han sa det för jag hatar mina breda stora fötter.
Det är den värsta delen på mej, (förutom min mage ;s)

Ajja nu ska kobenta matilda gå.
Hör av mej senare.
Jag åkte inte på träningen, pappa tyckte inte att det var en bra idé.

hejsvejj!

Kommentarer
Postat av: hannna

den var skitsnyg ha den ! :) <3 inte för att de är ngt fel på den du har nu ! x) <3

2009-04-21 @ 18:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0