första

Nu har jag igenomlidigt min första skoldag, nä jag skojjade bara så farligt hardet ju inte varit.

Jag har blivit skit dålig på att blogga i know.
Men det ska jag försöka aytt förbättra.
Idag åkte jag till skolan vid åtta, var lite övertrött osv men jag klarade mej i alla fall.
Sen gick vi igenom typ allt, sen slutade vi klockan halv elva Elina slutade senare men jag äntade sen åkte vi in till stan och käkade på daggan haha!
Så nu är jag hemma, har typ ont i huvet och sådär imorgon har jag sovmorgon spfast jag kommer ändå att lägga mej ganska tidigt.


Igår kom min syster hem, då fick jag dessa två super snygga armband :)

Såhär ser jag ut idag, stoppade upp håret här hemma, sen har jag tagit av sjalen också

Håller just nu på med att skriva lite schema och saker.
Mamma köpte en stor pärm ett blått häfte (så jag kan skriva in prov mm) pennor och klister lappar att ha i skåpet :)

Strax ska jag nog baka kladdkaka.

Sen får vi se, stannar typ hemma ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0