Hemma

Nu är jag hemma från stugan.
Vårat internet här hemma har typ halft gått sönder.

Och en sak till.
Det är bara 20 dagar kvar till USA! :)
Fast om en halv timme 19 dagar, det ska blir grymt kul!

Tidigare vid sju så kom jag hem från stugan, det har vartit skit mysig.
Och lata som vi är så har vi typ inte gjort någonting x) haha!
Vi har badat 1 gång! Vi har fiskat 1 gång! Haha, resten har vi kollat tv, bla Äventyr på Ålön och Fia och Klownerna.

På fredagen så åkte vi till Happarnada, det första vi gjorde var att gå in på skopunkten, köpte ingenting där.
Men vi kollade hur små barnskor Cissi kan ha, hon har ju som sagt små fötter ;)
Hon kunde ha 33 i pojkskor, och dom var ändå förstora. Haha!
Vi gick så klart också på Candy World, köpte massa godis hehe!
Sen har vi bara gått omkring köpte ett bort till mitt rum för egna pengar på Ikea.
Orkar typ inte skriva någoting mera om det.

Imorgon ska jag kanske vara med Sandrababe! :)

Snart ska jag väl gå och lägga mej är ganska trött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0