H&M

Nu har jag kollat igenom hela höst kollektionen.

Hittade inte så mycket, jag ville undvika det mästa, vill verkligen inte spendera alla mina pengar hela tiden.
Men det lilla jag hittade var.



Det här var sakerna, inte så mycket.
Och allt är inte så färgglatt, men hösten och vintern är mörk och kall.
Så varför inte matcha det med kläderna?
Jag ser inte vintern som jag gör med sommaren.
Därför tycker jag att det är snyggt med grått vitt och svart på hösten och vintern.
Smyckerna är en helt annan sak, tycker jag i alla fall.
Jag kan ha hur mycket fel som hells enligt er men jag tycker i alla fall det.



Snart ska jag duscha sen ska jag mama och pappa åka och hyra film och köpa massa gott.
Eller jag ska snarare göra så.
Mår typ illa så jag ska inte vara med någon ikväll.

Nu ska jag duscha.


Kommentarer
Postat av: tina

köp de, du skulle passa jättefint i det! :)

2009-08-02 @ 23:37:52
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0