jadu

Smart av mej att somna i 4 timmar!
Blev ingen träning, jag är som sagt sjuk kul!
Somnade från kl 4 - 8, hade tydligen vaknat vid 6 och sagt att jag mådde as illla.
Jag undrar bara gick jag i sömnen? För jag började lipa det är det ända jag minns.
Men jag mår i alla fall piss.. Roligt.

Dagen i Luleå vart jätte mysig!
Jag hade då i alla fall det roligt (: Hittade ganska mycket köpte för mer än vad jag skulle.

♥ Manikyr
♥ Smink
♥ Grå långtröja
♥ Skor
♥ - Hemligt -  jag avslöjar när bilderna kommer ;)

Skorna var för stora dom ska min gulliga lilla mamma byta imorgon, perfekta vinterskorna säger jag då!

Just nu väntar jag bara på att bilderna ska ladda klart..

Sommaren 09 <3


Emmas gulliga kompisar! x)
- Snodde min kamera och när jag kollade fanns dom här bilderna, mumms! -.-

















Mera bilder finns, men dom får komma upp i ett annat inlägg.

Min sommar har varit annorlunda än vad jag trodde själv.
Jag trodde att jag skulle vara med "tg gänget" mycket mer, men jag har vart med Lina och Julia en gång.
Men jag har i alla fall lärt känna 2 personer bättre den här sommaren och jag skulle aldrig vilja byta ut den tiden.
Nu är det bara nån dag kvar av sommar lovet, igentligen en eftersom att helgen är man ändå ledig.
Jag är nöjd med min sommar, jag har vart med så mycket folk lärt känna mer personer.
Gråtit skrattat varit glad och varit sur, jag har vart det mesta den här sommaren.
Nästa sommar kommer säker att vara bättre! :)

Okej, min mobil dampar just nu den "hemliga" bilden kommer senare ;)


Kommentarer
Postat av: Emmaar

Det var ju sötboiisen (;

2009-08-22 @ 09:47:55
URL: http://emmarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0