jag.

Nu tänkte jag testa något nytt.
Alla fjortisbloggarna gör så här så varför inte testa.
Om ni håller med mej eller inte för nu är dej jag som hissar och dissar

MATILDA HISSAR;

Gammla kläder/gammal modiga kläder;

Jag tycker att det är super snyggt med gammla kläder, eller alla affärer härmar gammla kläder det tycker jag om.
För höga kjolar/short/jeans och hela köret det är från bakåt, och det är jätte bra att dom har valt att ta till baka det.
Min syster kan dock hitta snygga kläder hos farmor och hon är bra på att få saker man aldrig skulle kunne se på en person men på henne ser det hur bra ut som möjligt!

Isadoras läppglans

Jag tycker så mycket om isadoras läppglans, dom är verkligen jätte bra!
Jag har haft läpglans där ifrån sen jag var liten.
Dom har fått in ett nytt läppglans som gör så att läpparna sväller och det är inte farligt eller något.
Fuck läppförstoring som kostar 3000 och håller i 3 månader eller något, när man kan få läppglans som färgar och gör läppparna större och fylligare för bara 149 :-

REA

Jag har aldrig riktigt tyckt om att spendera jätte mycket pengar påp kläder osv, jag tycker om REA ne, jag ÄLSKAR rea.
För vem vill lägga ner mycket ppengar på en sak när man kan få 5-6 plagg för samma summa.
Jag handlade för ungefär 600 :- här tidigare (en vecka sen) och jag fick 12 saker med i det, och det är inte mycket pengar det är 50:- /plagget/saken.


MATILDA DISSAR

Mörker

Om jag ska erkänna så gillar jag inte alls mörker.
Alltid på kvällarna väntar jag tills det blir ljust ute, och då kan jag somna.
För att dröjja på tiden dubbel kollar jag alltid alla hemsidor och ser film flera gånger om, då blir det ljust fort och jag somnar.
Jag har aldrig heller sovit någon gång när det vart kol-svart eller jo hos kompisar men aldrig annars.

Märkes kläder/assecoarer

Ibland är det ganska så onödigt med märkes kläder.
När man t.ex kollar i chiq då  kan det finnas scarfer för 995 kr och likadana för 150.
Jag menar när man andvänder en scarf då är det ju ingen som märker om det är märkes eller inte.
Jag tycker också att dom kan överdriva lite med priset när det gäller kläder och assecoarer.
Visst är det snygga kläder osv, det kan jag också tycka.


Storbloggare

Jag kan avsky storbloggare, hur dom säger att dom avskyr folk som jag så och så.
Också gör dom likadant själv.
Sånt hatar jag och när dom alltid tycker att dom är bäst själva och skryter osv det kan jag alltid störa mej på.
Jag kanske inte är den andra som hatar alla fjortisstorbloggare.
Men jag hatar inte alla det finns säkert bra bloggar också.
T.ex foki, kenza m.m.





Kommentarer
Postat av: lajsan :)

asså byt text grej man ser inte vade står typ eller nå gör man men det är väldigt jobbigt.

ha d <3 :)

2009-08-04 @ 11:47:26
URL: http://llajsan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0