Match

Hejhej! Jag har varit slöbloggig idag ;)
Åkte hem från skolan vid två, tog skolfotto och kompisfotto ett med sandra och ett med mia julia sandra och med på!
Hihi gulligtvärre, fast jag har sett ut som en fisk hela dagen..
Imorgon är det fredag en ganska jobbig dag tycker jag nu för vi har matte, idrott, engelska, slöjd och bild.
Ganska lång dag, vet inte riktigt det om idrotten, vet ej om man ska ha med sig kläder imorgon eller inte.
Men jag får väl snacka med ellegirl! :)

Matchen mot björns vann vi med, med 2-1 ganska gämn match båda lagen spelade bra! (:


Jag today,

- Jeans leggings - Emmas
- Rosa linne - Gina
- Rosa tröja - Emmas

Omg, jag kommer typ att skicka tillbaka mina fotton när dom kommer.
Fast dom ska typ till släkten så ja.. Fattar inte varför?..
Men det är ju en billig julklapp, hehe (a)

Dags att sova för mej, jag är typ fortfarande sjuk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0