OJ!

Nu är jag hemma efter ett "fys" pass, som jag skulle säga.
Snart ska jag duscha sen blir det väl bara att sova eller något.

Förlåt för att jag inte fixat texten än, åkte till Emma igår kväll och sov där.

I alla fall.

Som sagt åkte jag till Emma igår, eller först till Linn.
Dom dampade med the sims 3 haha!
Vid elva någon gång drog vi till rönbecks (kan inte stava! x)) och dom åt.
Efteråt så åkte vi hem till Emma såg Bring it on, sen dampade vi och sist sovde vi.
Imorse så for vi till alder vid halv ett och sen har vi vart där ett tag.
Jag åkte hem vid fem, det gjorde typ alla med också.
Sen fixade jag mej snabbt och åt sen har jag bara vart på träningen nu.

Imorgon ska jag sooola jag har faktiskt blivit lite brun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0