WIEE!

Haha jag kan bara säga en sak!

WIIE JAG ÖPVERLEVDE hah! x)

Ni som inte vet så har det varit ett riktigt ruggit väder här i Boden.
Och det hemskaste är ju när det åskar, och gissa vad? Jag bor mitt emellan 2 åskledare.
Grymt kul säger jag bara, den 3:dje och sista smällen var värst den slog ut vårat internet för en 40 minuter eller mer.
Ni ska få höra något kul

Första smällen : Jag flyger av sängen springer till tv:n och slår av.
Satte mej också med Tjilla i mitetn av mitt rum så att inte åskan skulle komma ur elutagen som den gjorde en gång när jag var liten.

Andra smällen : Jag ringer upp min pappa och förklarar hur rädd jag är samtidigt som jag lipar i telefon.
Haha jag hatar verkligen åskan! x)

Tredje smällen; Jag pratar med  min pappa, uner samtalet går andra smällen jag börjar gallskrika och min hund springer och gömmer sig i källaren.

Nu sitter jag här helt oskadd, som tur är och solen är tillbaka.
Väder kan vara lite knasigt



- vårat brandalarm gick samtidigt som tredje smällen, jag trodde att huset brann.
Tredje smällen var också den värsta av dom alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0