5 minuter till?

Skulle inte vara så fel att somna om igen?

Känner mej sjuk, ont i halsen och huvudvärk.
Pappa tyckte att jag skulle hitta på någonting istället för att stanna i sängen hela dagen.
Men det känns som att det är bäst att stanna i sängen och kolla tv hela dagen.
 
Igår var jag med Lisa och Elina.
Älskade sötnosar!
For först till Lisa, hon åt sen åkte vi in till kioskpiraten, köpte godis och hyrde en film.
Sen for vi till Elina och var där prick 20 i, men jag kommer inte ihåg vad den var 20 1.
Så jag var hos Ellepelle till efter tolv någon gång.
Vi snackade osvosv.

Sen när jag kom hem satt jag uppe ett tag och kollade facebook och bloggar.
Sen slog jag på Camp Rock, lite utnött film jag vet.
Vet inte varför jag alltid slår på just den filmen?..

Strax ska jag fixa lunch.

ANDRA ADVENT IDAG!
Visst är det de?

Ska ha en riktig mys söndag idag, sen någon dag ska jag och klippa mej och färga mitt hår. Känns som att det är dags just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0