Owl City - Fireflies

Sitter i min säng och lyssnar på Owl City, han har grym röst!
Lyssna på han låtar, och det är ett måste!

Igår så var jag på skolan, efter den stannade jag kvar 1,5 timmar på skolan för träningen skulle börja.
Sen slutade Elina och vi gick våra 10 meter till träningen haha!
Jag kollade på eftersom att jag är typ halvt sjuk.
Eller okejokej, jag är inte sjuk jag är tjock i halsen hela tiden.

Igår beställde jag hem kläder, och jag ska visa er vilka jag valde.







Och ska jag vara ärlig, så kommer jag inte ihåg vad jag mer beställde.
Men det känns som att det är 2 saker som saknas menmen..

Ikväll ska jag åka till Lisa och se på film och snacka.
Har saknat henne otroligt mycket!

Men nu ska jag fortsätta att lyssna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0