alla <3 dag på lördag och jag har inte en kille att fira med.

Idag har jag vart med Skörövar Fabbe och JAGÄLSKARDEJ.
As kul! Iag har vu gjort en massa roliga things!
Först när vi kom till mej så spelade vi wii, sen så gick vi upp på mitt rum och snackade och dampade sen åt vi innan mamma for, sen dampade vi och snackade ännu mera.
Sen nu för ett tag sedan visade vi våra skills på piano och drack o'boy.
Sen snackade vi ännu mera sen nu har dom farit för 30 min sen.

Nu har pappa och Emma kommit.

Så strax ska jag börja gå och sova tror jag är hel SLUT!

Men innan ska jag göra min tyska läxa, och plugga på engelskan.

så nu ska jag firra allt!

´pussar`

- jag har aldrig kännt mej så här ensammen, alla <3 dag ska vara romantisk. och jag måste fira det med en sovande hund! (y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit unge?! vad snackar du om?

DU + MIG & ALLA (L) DAG!!!!!!!!!!!!!!!! ;o

2009-02-12 @ 16:33:26
URL: http://elinabokvist.blogg.se/
Postat av: sjörövar fabbe ^^)

haha fasikens så kul vi hade :) hahha, vi hade typ damp (; älskar er <3

2009-02-14 @ 16:22:01
URL: http://lisakamlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0