..

Orkar igentligen inte skriva.
Men jag måste för att hålla igång bloggen.
Snart ska jag gå och göra SO-läxan och sen har jag engelska.

Jag är så himla trött just nu.
Jag måste sluta gå och lägga mej vid tolv.
Så ikväll blir det andra bullar!

Senare kommer jag inte kunna skriva.
Pappa kommer ha datorn för det mesta, så jag kommer inte ha så mycket tid att lägga ner.
Max 4-5 minuter.
Menmen thats life, är ändå inge bra att sitta vid datorn.
Även fast pappa har sakt det till oss så kommer han att sitta ännu mera vid datorn än vad jag gör.

Igår kväll beställde jag kläderna.
Som ser ut så hära till er som inte har sett dom




Så vad tycker ni?
Men nu ska pappa ha datan igen..

Ha det bra, jag hör av mej sen!

- varför fattar du inte?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0