good morning

Nu sitter jag hära ett tag så jag passar på att slarv skriva ett inlägg.

I alla fall orkade jag inte sitta vid datorn i går.
Jag visste att jag ändå hade brännt bort tiden ifall jag hade suttit vid den.
Så sorry för det!

I dag ska jag nog kanske vara med Elle, Fabbe och Brownin.
Men vi får se med det.

Snart skola, bara enkla lektioner - no-fyhä-hååål-syslöjd-matte.
Vi har matte prov idag så jag slutar omkring 10-15 över ett.
Så det blir nog bra, men jag har inte pluggat något men jag tror inte heller att jag behöver.

Jag måste verkligen sattsa på proven, för nu hänger det på dom.
För ifall jag får MVG i tyska och matte, då kommer jag att klara mej den här månaden.

Så jag håller tummarna.

hare!

´pussar`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0