Ibland saknar jag tiderna

Igår var jag som sakt på GruvBerget och åkte pulka, grillade marsmallows.
As mysig kväll, sen vart vi trötta vid nio och alla åkte typ hem.
Jag är glad att jag känner så underbara människor som Elina, Linn, Lina, Lisa och Sandra.
Det var så himla kul, och allt vi gjorde igår kväll påminner mej om förut.
Men ifall vi hade vart kompisar hela tiden och inte bråkat tror jag inte att sånnt här hade hänt.

Sen efter vid nio, kanske tio över.
Var vi hemma hos mej, vi gjorde inte så mycket vi såg på Surfs up.
As rolig film, hehe!
Sen vid tio somnade vi, var as trött.
Sen på morgonen vaknade vi av att Elina var uppe.
Sen åkte hon hem, alla va typ yrvakna då.
Efter ett tag så fick vi lite engergi och dampade och sprang omkring.

Nu snart ska  vi åka och hämta Lisa.
Vi ska nämligen till Luleå, Lina kunde inte följa för att Richard fyller år.

Men nu ska jag ta lite cola, haha!

´pussar`

skriver sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0