JAG BEHÖVER ER!

Nu vill jag att alla lyssnar!
För jag vill att ni ska kommentera vad ni tycker jag ska börja srkiva mer om!
Jag har 17 läsare och 0 kommentarer, och jag har bett er tidigare.
Så svårt är det inte att kommentera.
Så KOMMENTERAKOMMENTERAKOMMENTERAKOMMENTERA!!!

Idag var det en vanlig trosdag.
Finns inte så mycket att berätta om den, så det lämnar jag bakom mej.
Imorgon är det i alla fall fredag skönt!
Sen på lördag ska jag Lisa Lina och Elina, kanske åka till Pagla och ha lite skojj medans snön fortfarande är kvar.
 
 

 

  
JAg har inte fattat att jag har saknat Australien så här mycket när jag ser alla bilder.
Även fast dom här bilderna inte är mina finns det någonting som ändå längtar tillbaka till det som var förut.
Jag faknar att mata Kangaroos, hålla i en Koala och till och med det träkiga gamla opera huset.
Och stranderna var helt under bara! Jag har aldrig vart med om att det finns så stora vågor.
 
I alla fall...

Nu strax ska jag på träning, ska bara gorvstäda först.
Men nu måste jag skynda mej.

`pussar`

Kommentarer
Postat av: felicia

asså åh vad kul det verkade vara dära ! , skulle också vilja bo där :o , visst bodde du typ där tihi ? :D <333

2009-02-26 @ 19:24:45
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0