KALLT!?

Hejsan, hejsan.
Vaknade imorse av att det var is kallt!
Jag frös som in i bomben! Även fast jag sovde med en filt och 2 täcken!
I alla fall var det skola idag, ganska vanligt. Alltså inget hände typ.
Sista lektionen kände jag bara hur skallen nästan dunkade ur huvudet, och min panna typ kokade.
Så då orkade jag inte med att vara kvar, så jag åkte hem.

Sen nu har jag legat och sovit, kommer att vara ensammen ett ganska låångt tag.
Eftersom att pappa for just med Emma till ínnebandyn.
Men jag har kommit på vad jag vill ha ifrån h&m nu, så ta er en titt! :)




Allt det ska jag köpa fast jag ska bara välja en utav bekinisarna.
Kanske eller så köper jag linnet, cardigan & linnet, solglasögonen och bekinin först sen ska jag köpa resten nästa månad.
Fast skorna kanske jag får av mamma, jag får vell hoppas.

På Ellos har jag inte hittat mycket.
Bara 2 linnen, men det är tveksamt att jag köper dem.
Men jag får vänta tills nästa månad jag har ju ändå typ 3 månader på mej att köpa resten.
Också ska jag köpa en huvtröjja som ser ut så här;

Gillar även den i blått, men jag vet inte vilken jag vill ha.
Får se med det också finns det en as cute skjortklänning jag vill ha kostar bara 98 kr!
Och den ser ut så här;

Tycker att den är as söt, vill bara göra den lite kortare. Det kan jag t.ex göra på slöjden.

Ojoj, vart ett ganska långt inlägg, menmen.
Jag har nog inte skrivit så hör mycket på långe!
Men nu ska jag kolla runt lite tills.

Hare!

`pussar`


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0