Mina favoriter!

Just nu har jag kommit på att mina favorit plagg är;
2 short tunikor (tack till Elina som hittade dom! :)), längärmad tröja med krage, en stickad väst, spets linne tunika, randig t-shirt tunika, 2 röda koftor, svart långärmad tunika (as mysig!).
Det är typ mina favorit plagg, bara jag inta har missat någon! :o

Imorgon ska jag vara med mina babes Elina och Sandra.
Fast det är ett kanske, dom ska göra grejjs först sen ska jag kanske vara med dom på kvällen.


Jag saknar skolan asså jag älskar inte skolan men folket där!
Men mest av allt har jag saknat Elina! <3
 
 
Där ser ni mina plagg, hehe!

Nu ska jag kolla igenom NO provet.

´pussar`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0